8 Haziran 2010 Salı

kimler alışwerişteee??

finaller bitince kendimi dinlenmeye verdim en çok nerde mutlu dnleniyoruz magazalarda:)
neye niyet neye kısmet bugün staj evraklarımı vermek için yola çıkıp kendmizi istanbulda bulduk:) hazır yakın :):)umdugumuzdan kısa sürünce birçok magazada bize yakınsa arkamızı dönüp gidemzdik tam ortasında bulduk kendmizi.
buarada 1 staj daha başlıyor tamam bu sene uslu duracagım aglamak yok( istiyorsan durma kurbiş:))uzatmadan bu yeni ceketim uzun zamandır istiyordum ve sonunda buldum.
mango:sadece 35tl:)
buda yeni tuniğim her nekadar tunik kotam dolmuş olsada:)
koton:20tl
bu cicilerimde hediyeee evet kedili bardagı hediye eden kişiyle aynı:):)

gömleğime sonunda kavuştum m bedenini alan sevgili E cim.:)

hımm az kalsın unutuyordum kahvaltı takımıma uygun çay kaşıgımız:):)





Hiç yorum yok: