27 Ağustos 2011 Cumartesi

ben geri geldimm...


yazı yaşarken ramazan biterken bayram başlarken ben geri geldim..
uzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun zamandır (yaklaşık bir sene) takip edemiyorum..sanırım artık döndüm:)
bir haftadır blogları okuyorum fakat elim birşeyler yazmaya gitmiyordu. kafamda okadar çok konu var ki bu yüzden hiçbirsey yazamdım ..
seçtiğim konu mu mutluluk :)
bazen kalabalıgın içinde olsanda kendini yalnız hissedersin , geçsin diye elinden geleni yaparsın birkaç arkadaşınla buluşursun hatta şehir değiştiririsin geçmez o yalnızlık ..
üstüne yeni mezun olup ne yapacaksın sorularını cevaplamak var.. aslında ıstedegın bölümü bitirmedğini gönlündekinin çok farklı oldugunu gecte olsa anlamak ve tekrar okuma cesaretini bulmamamak..
veee senin keyfin kaçtıgında içten gülümsemeyi unutmuşken herkes mutluluk oyununa baslar. hersey üstüste gelir..inatla olmayacak seyler olur ve senin haberin olurrr ..
işte ben böyle bir hal içersindeyimm....
tamamm okadar da kötü değil durumum:)
tüm bunlara ragmen mutlu olmayı bilmeliii insan bu cümle kendimee:):)

Hiç yorum yok: