18 Nisan 2009 Cumartesi

haftasonu ne renk giymek istiyorsunuz ben PEMBE.)

Adidasta gerçekten güzel modeller var..









Bayıldım..





























Küçükken pembeden nefret eden ben şimdi hayran olduğum pembiş kıyafetler




Bunlar şeker pembee.. taç takmayı sevenler bu model nasıl??




























































































































































































































2 yorum:

SiL BaştaN dedi ki...

Pembe şort, ceket ve çanta, birde siyah yüksek ökçeli pembe tabanlı papuç " perfect " tek kelime ile...

Bayan Violet dedi ki...

Merhaba.Ben Sizin yazilarinizi gazete ve blogunuzdan takip ediyorum.Gusel seyler yayinliorsunuz.Bisey sorucam o pembe taci nerden bulabilirim.Cevap yazarsaniz sevinirim. sevgilerle



Glam