29 Mayıs 2009 Cuma

Seni yerim beennnn..

Biri bana bunları yapmayı öğretsinnn... 
Bugün tam anlamıyla tatlı krizine girdim okadar dersin arasında canım nasıl tatlı çekiyor ne yapabilirim diye dolaşırken nette harika şekerlemeler buldum..İstermisiniz??

zuzum zuzum zuzumm:):)sanat eseri gibi:)1tane yesem hepsinden yeter:)
Canı tatlı isteyenler buyrun.)



başta inanamasamda bunların şekerleme olduğuna hepsi becerikli ellerden çıkıyor.

sanırım bu yaz gidilecek kurslar arasına yemek kursunuda ekleyeceğim. bana bukadar harika şeyler öğretecek bir kurs bulsam hiç durmam:):=)




Mezun olacaklara gitsin bu şekerlemeler:):)

10 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

çok güzeller insan bunları yemeye kıyamazzz

Pembe Tatlar dedi ki...

Kesinlikle yemeye kıyamma çok tatlılar:))

Butikpartim dedi ki...

Ne kadar güzeller,bayıldımm..Kuzulu ve hindili olanları özellikle harika.Ben de öğrenmek istiyorum,bak çok heveslendim şimdi:)

Kurbiş dedi ki...

Hepsinden birer ısırık alsam yeter:))blogumla hiç ilgisi yok ama dayanamıyorum:))

Adsız dedi ki...

bende en cok zuzuları begendım kurbişşş

harosa dedi ki...

şu koyunlar nasıl yapılmış acaba bende çok merak ettim kendine iyi bak canım sevgiler

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Hepsi birer sanat eseri bunların.
Harika görünüyorlar.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

ayyyy tavuklarla kuzulara hasta oldum.ben onları yerken bide oyun oynarım.elimde tavuk şekerlermesi bık bık bık bıklarım hehehe:)) çok sevdim

Adsız dedi ki...

ayyy hindimiş oooo rezalet kör gözüm burdada ele verdi kendini:((

Kurbiş dedi ki...

KESİNLİKLE sanat eseri gibi bir gün nasıl yapıldığını öğreneceğim.):)
balböcüğü ,ozaman oynarız tavukda yaparım ben:)