22 Haziran 2009 Pazartesi

dolgu topuk:)

Bu staj bana pek 1 yaradı tabi annem aynı görüşte olmayabilir:):)
iş çıkışı çarşıya geçiyorum tabi havada serinlemiş oluyor.)sevgili staj arkadaşımla bugün biraz daha gezdik.)farkettiğim şu ki hangi mağazaya gitsek nekadar gladyatör varsa okadarda dolgu topuklara yer verilmiş.):)görüpte yorum yapmamak olur mu?? oracıkta değerlendirdik bu çok topuklu değil mi?:)önü kapalı mı olsun?:)rahatmıdır:) bende istiyorum aslında falan:):)sorulara net cevap veremediğimiz için bakarak ayrıldık:) bunlarda benim beğendiğim modeller:)kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum:)

hımm gerçekten pazartesi sendromu diye 1 sey varmış sıcakla feci 1 sey olduu:):):)

4 yorum:

Marifetli Peri dedi ki...

En sevdiğim ayakkabı modelleri bir arada, alış-verişim geldi, bunları görünce :)

shenem dedi ki...

sevemedim gitti şu dolgu topukları

ŞANSLI dedi ki...

Ben bir ayakkabı hastası olarak bana bu iyi geldi.
Hayırlı sabahlar...

Elvan dedi ki...

Canım ben dolgu topukları severek kullanıyorum. Hatta yazın babetten bile rahatlar:) Babetler genelde kapalı olduğu için ayağı rahatsız edebiliyor ama dolgu topukta hem rahatız hem de şık:)))
Sevgiler ...