15 Temmuz 2009 Çarşamba

Ebru şallı yı severmisiniz?


8 yorum:

ebvatathemua dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ebvatathemua dedi ki...

Ozan Orhonla evli olduğu zamanlar daha sevimli,daha doğal buluyordum ben Ebruyu.Şimdi cyborg gibi bişey oldu,yapay aşırı programlı falan.

Adsız dedi ki...

Evet Ebru Şallıyı severim ama asıl kardeşim tam bir fanatiği:)) Her sabah Ebru Şallıyla plates yapar, saçlarını onun gibi toplar vs... Bu arada plates cidden işe yarıyooo

Pembe Tatlar dedi ki...

Ebvata katılıyorum eskiden daha doğaldı...

Stil Direktoru dedi ki...

Güzel de son hali ne ya çok zayıf içim garip oldu :)

sünter dedi ki...

Eh esi profosyonel bir fotografciysa tabiki kendisi ceker. Ebru Salli kendisini sürekli gelistirdigi icin begeniyorum onu.Bir de cok güzel gülümsüyor, bana sicak geliyor.
sevgiler

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Üstsüz çekim için ihtiyacımı varmış anlamıyorum.Ebruyu severim ama..
Sevgiler...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Kalplerimiz imanla, gönüllerimiz huzurla dolsun. Ne kurulmuş bağlar nede dostluklar unutulsun.Mirac kandiliniz mübarek olsun.