10 Haziran 2010 Perşembe

iyi mi oldu kötümü oldu bilemedim..

hersey onun yüzünden..evet şu alttaki resim yüzünden ..
tabii banada kızmak lazım ama çok yemedim ki 4 5tane:):):)
tv karşısında üstelik yemek üzerine çekirdek niyetine keçi boynuzu yersem ertesi gün hiç 1 sey yiyemedim . 1yandan seviniyorum zayıflamama yardımcı olmuştur diye:):) bir yandanda verdiği rahatsızlık kötü:(
yemek üstüne bukadar keçi boynuzu veren hangi diyetmiş diye gülüyorsunuzdur şimdi:):)
kurbiş diyeti:)
bugün daha iyiyimm çok şükür siz siz olun yediğinizn oranını ayarlayın:)
bukadar kötüledim bana küsmesin keçiboynuzu faydaları neler miş bakalım:):)


saglığımız için keçiboynuzufaydaları sayılamayacak kadar çoktur..
agrı kesici, alerjiye karşı,astıma karlı bakteri yok edici, bronşite karşı kansere karşı
serbes radikalleri yok edici, bagışıklık sistemini güçlendirici...
keçiboynuzu ve çekirdekleri öğütülerek sütle ve balla kahve pişiriri gibi pekmez yepılarak tüketilebilir..
keçiboynuzu, insanlığın korkulu rüyası akciğer kanserini %90 oranında önleme gücüne sahiptir.

6 yorum:

lezzettabağı dedi ki...

günaydınlar canım, yazın çok güldürdü beni.. neymişşşş herşeyin azı karar çoğu zarar.. bloğuna sevgilerimi bırakıyorum.. görüşmek üzere..

Kurbiş dedi ki...

günaydınlarr:)evet 1 kere daha anladım herşeyin azı karar çogu zarar:)bendende sevgiler:)

Armina dedi ki...

Keçi boynuzunun bilmediğim ne çok faydası varmış, paylaşımın için teşekkürler.

SeneminYemekleri dedi ki...

keçi boynuzunun zayıflamaya faydası olduğunu ilk defa duydum şimdi ben midemi boşunamı küçülttürdüm :))

SeneminYemekleri dedi ki...

Zayıflatıcı özelliğimi varmış.Desene ben boşu boşuna midemi aldırdım :))

coco-jelly dedi ki...

ay ben bayılırım keçiboynuzuna..marmarise tatile gittiğimzde ağacının altından kalkmazdım...şimdide evde beyimle nektarını içiyoruz..umarım bana kötü dönüşleri olmaz hihi:)sevgiler bizede gel jelly:)
http://coco-jelly.blogspot.com/