17 Mayıs 2009 Pazar

Kurbişin uykusu vaarr:( Ozaman pijamalara bakalım


Kurbiş dün ders çalışmamak için temizliğe girişince yoruldu tabii.Annem hep derdi yorgunluktan uyuyamadım die evet doğruymuş .Bütün akşam döndüm durdum ve hala uykum var bu ruh halimede blogumada yansıdı sanırım Victoria secret pijamaları görünce hıh tam benlik hoşuma da gitti şöyle aşağılarda kirazlı olucak o benim.:):)Başka benim gibi keyif yapmak isteyenlere gönderebilriim.)


ben yataktada boncuklu isterim ama batabilir:)diyenlere,





Ben renk renk modelleri seviyorm sanırım daha çocukluktan çıkamadım:)







beyaz tenli olunca sarı çok yakışmıyor ama modeli çok güzel..





hım hepsi çok şık hep renk renkte olmazki gri çok sevmem eme yukarıda terliğiyle takım olanda güzel bugün maymun iştahlımı oldum ne:(

















9 yorum:

Doyumluk.... dedi ki...

İkinci fotoğraftaki pijamaya bayıldım.Taşlı ama olsun.sevgiler...

Butikpartim dedi ki...

Çok güzel pijamalar,bayıldım.Cıvıl cıvıl,rengarenk..

Kurbiş dedi ki...

doyumyuk,bende sevdim onu çok şık diruyor.)
mosquito,sende bendensin renk renk grünce içim açılıyor.

tasarım mekani dedi ki...

canli bir muzik esliginde capcanli rengarenk pijamalara bakmak hostu.. paylasim icin tskler, medinem

Stil Direktoru dedi ki...

Baykuşun cılkı çıksada onu beğendim bu arada canım VITORIA yazmışsın canım ukalalık gibi olmasın ama etiketi VICTORIA diye düzelt istersen.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Merhaba:)İyiki beni izlemeye aldın blogunu tanıma fırsatım oldu.Güzel müzik eşliğinde izledim bu pijamaları.Ben bunların hepsini kullanabilirim.
Hayırlı dostluklara inşallah.
Sevgiler.

Kurbiş dedi ki...

stil direktörü,ukalalık olurmu hiç düzeltmen için çok tşk ederim;
şanslı,merhaba:)hoşgeldin hep bekliyorum sevgiler.

KelebekGibi dedi ki...

Harikalar bunlar yaa, bir tanecigi benim olsaydi :)

Kurbiş dedi ki...

kelebekgibi, gönderiyorum hepsi senin olsun.)